Sunday, April 12, 2009

Upcoming Events

  • April 18-19........................Young People Banquets @ DBC
  • April 18..............................Church Work Day
  • April 25.............................11 am - Ladies Tea for Marilyn
  • May 15-16.........................Young People Saturation Weekend @ DBC
  • June 4-6.............................Men's Camping Trip
  • June 8-10...........................Silver Bay VBS
  • June 22-24.........................Marcell VBS
  • June 29-July 1...................Vacation Bible School
  • July 6-8..............................Clarissa VBS
  • July 5-7..............................Sr High Young People's Outdoor Thing @ DBC
  • July 20-22..........................Milwaukee VBS
  • July 26 or Aug 2.................Church Picnic & Baptism
  • August 19-23......................Evangelistic Outreach at the Itasca County Fair
  • August 8-23........................Bible Camps
  • September 11.......................Young Peoples Annual Fall Kick-Off @ DBC
  • September 18-20................College Age and Up Fall Retreat
  • September 27....................10 Year Anniversary
  • October 14-18....................Fall Bible Conference
  • November 13-14................Young People's Saturation Weekend
  • December 13......................Christmas Program
  • December 31......................New Year's Service

1 comment:

  1. 請你這一次不要再刪
    跨宗教 跨領域
    悉怛多缽怛囉阿門證據時效
    Blogger 未分類文章 提到...

    *Weiss 前世今生來生緣

    「大師們。」她輕聲說:「他們告訴我的。他們說我活過86次。」

    「帶著對任何有關輪迴轉世的科學論文的強烈渴望,我翻遍了醫學圖書
    館。讀得越多,就越意識到,儘管曾認為自己頭腦的每方面都受過良好的
    教育,但我的知識還是很有限的。有許多這方面的研究和出版物,都是由
    知名的臨床醫生和科學家們實施、驗證並重複的,但是很少人知道。他們
    有可能都錯了或者都被欺騙了嗎?證據是如此的確鑿,而我還是懷疑。不
    管確鑿與否,我覺得難以相信。」

    「這經驗再加上隨後其他病人的經驗,我的價值觀開始轉變,從物質轉入
    精神,而且更關心人我關係,不再汲汲於名利,我也開始理解甚麼是可以
    帶走而甚麼帶不走。確實,在這之前我一定也不相信肉體死亡後我們的某
    一部份還有生命。」
    * 於 March 12, 2009 02:46 AM 回應

    *

    57樓

    57樓

    「那幾週,我重溫了在哥倫比亞大學念一年級時所學的比較宗教課的課
    本。在《聖經》舊約和新約全書中確實提到輪迴轉世。公元325年,羅馬康
    斯坦丁大帝和他的母親海倫娜,將新約中關於輪迴轉世的內容刪去了。」

    在《前世今生》一書中也提到,大師們通過凱瑟琳共示現了10餘次,談話涉
    及到人類的不朽及生命的真正意義:「我們的任務是學習,豐富知識成為
    神那樣的生命。直到我們可以解脫了,然後我們會回來教誨和幫助其他
    人。」



    蔡昀叡?"! 靈修

    2009年3月11日 下午 12:04

    ReplyDelete